Sommaren 2008

Sitter nu och väntar på att Charlotte Pirelli ska börja sjunga i semifinalen ikväll. Jag och Robin var och köpte lite öl och ska mysa lite med varann :) Yes, ser ut som att jag får en hel del ledigt iaf. Bra eller dåligt? I don't know..yet.. Men det blir säkert bra, eftersom jag vill göra så mkt. Ska åka på en semester med mina tjejer, sen ska jag åka med Emmy och Jani på semester när Robin är borta. Bra läge att åka då, tänka på annat. Kommer man inte tänka hela tiden heller på att man saknar varann.

Fan sitter och spelar poker. Hade AK i ruter. Höjer innan floppen och 2 stycken synar. Floppen kommer A2Q med två spader. Jag höjer en kille reraisar mig, jag reraisar igen och han synar. Turn hjärter J och det vart all in. Satte honom på ett färgdrag med träff på damen, och jag hade rätt med färgdraget, inte damen. Bara det att han hade spaderna i K10 så han hade färdig stege med färgtillägg. Monster monster hand. River blank 4. Inte så troligt kankse att de ska komma en 10a, som då inte är spader (som ger mig slpit) Så Jag rätt död. Hmm.... horfisk hora. Jävla skiiiiiit! Aja den blanka 4an där på river hade ändå gjort satt det blivit all in, jag satte honom som sagtinte på K10.

Sitter nu och väntar på att Charlotte Pirelli ska börja sjunga i semifinalen ikväll. Jag och Robin var och köpte lite öl och ska mysa lite med varann :)

♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0