Titta på Gossip med E, snacka om att det balla ur!

I spend my day with E today. Some Gossip and delicius food :) Blev bjuden på chickentortilla speciala ala E!
De va gott, eller va säger duuu? :P och S ligger fortfarande svag i soffan och mår dåligt :(
Håll uuut vännen!!

Nu mår jag riktigt bra. Har haft roligt med dig E idag, alltid lika kul med dig gummsan :) Sitter fortfarande och tänker på när du berätta om ding, ding, ding, ding, ding.....baaaaah, baaaaah... Loooool! :D Såå kul. Höll på och garva ihjäl mig, årets historia! Ni andra ba, oookej? Men det är tyvärr privat. Sorry guys!

Mår himlans bra alltså. Njuter. Tror det har att göra med att mitt hjärta är så varmt just nu :) Pratat med en god vän idag och det känns så bra. Så sa en viss person till mig att "Säg till din pojkvän att han ska vara glad över att ha en tjej som dig" Då vart jag också glaaad :) Det värmde. Kändes bra att höra.

I morgon ska jag träääna tror jag! Måste ta mig ner nu när jag snart får behålla mitt blod i kroppen! Wohoooo! Bara en månad kvar till nästa gång jag nästan ska förblöda då..
Undrar egentligen, hur mycket en kvinna, under hela sitt liv, tappar blod, endast för att hon inte är gravid..? Det måste bli en hel del.

Såg en VÄRDELÖS film ikväll btw - No country for old men. Då tänker ni - vad handlade den om då. Jag kan tyvärr inte ge er svaret på det. - Jag tittade på en film i 1,5 timme, och jag kan fortfarande inte resumera den. Se aldrig den. Såvida det inte står mellan den och en dokumentärfilm om afriskanskt kiss..


♥ Skriv kommentar ♥
Postat av: EVELINA

gossip girl är jättebra =)

2008-02-27 @ 02:31:46
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: Sara

:) kollat klart på alla gossip nu? jag längtar till nya säsongen., den måste vi kolla på ihop :) jag mår lite bättre idag, håller på o packar o grejar!

2008-02-27 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0