Jahaaaaaaaa??

Hmm... suck!!!!! Min mensvärk blir inte direkt bättre och bättre :( Fan vad jag hatar, hatar, hatar, haaaaaaatar det här!! Varför måste det göra sååååååå ont? :( :( :( Vill nästan ta livet av mig varje gång jag har det här.

Var i Vilsta tidigare och gick en promenad, skönt! Önskar det kunde sluta blåsa bara! Då skulle det vara riktig våååårkänsla!

Ikväll ska jag och Emma på Bio. Måste göööra något och jag har ju velat sett den där kärleksfilmen ett bra tag nu, men de blir ju aldrig av så nu bjöd jag med Emma och hon ville med :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, gå ner och sola kanske? Vore skönt!!

Guud vad jag längtar till våren!! MEN NU är klockan fan fem och det är inte ens mörkt ute, sååååååå kul att se!! Wohooooooooo det mår jag bra av!!

♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0