Gula lr gröna ögonbryn på Kent konsert?

Fullspäckad dag idag. Började med ett otroligt stort misstag igår. Gjorde (blonda) slingor på Robin och när jag själv brukar göra det på mig brukar jag alltid ta lite på mina ögonbryn typ nån minut eller två för att ljusa upp dom lite grann bara, brukar alltid bli fin fint. För jag tycker jag har så mörka ögonbryn.. Hur som helst. Så igår gjorde jag samma sak.. Bara det att jag efter applicering gick till soffan och la mig, glömde helt bort i vilken situation jag befann mig i. Hmmmmmm... SHIT FÄRGEN!!!! kom jag på sen och rusar till badrummet - too late! PISSGULA! av de man kunde se, för dom va så ljusa så man knappt såg att jag hade ögonbryn. Såg ut som en behandlad cancerpatient :'(
Mmmm.. vaknade upp och drog ner och körde ett spinningpass. Påväg till H&M efter det ska man ju såklart träffa typ alla man känner.. så typiskt. Men men, var bara tvungen att gå in på jobbet en sväng och höra om Johan hade något att säga om helgen när jag jobbade. Men det hade han inte, så jag fick lida förgäves.. :( "Vad har du gjort med ögonbryna?!" utbrister han.. jag berätta min historia och han bara skratta.. hehe mkt roligt.. :/

Jäjä.. vidare till H&M och handlade det första jag såg.. Brun färg såklart.. Hem och färga. Och ni vet väl hur det blir från blont till brunt? - För er som inte vet så blir det GRÖNT! Hmmmm vad var bäst??? :O
Jeeeeeeeey! Färga om dom 4 ggr och nu ser dom bara allmänt jättemörka ut. Men om man tittar noga i ljuset så ser man att dom är mörkmörk-gröna.. Haha lyckat! Neej!
Men men, det är bättre nu än att se ut som att ha cancer! Jaja, nu ska jag snart sätta mig i en av stans fetaste taxibilar, en sån där fet chrysler, vet ej vad modellen heter, men grillen ser nästan lika farligt ut som ett svart hål i rymden som bara slukar allt i sin väg. Vanlig taxi som går, till samma pris som en vanlig, att beställa från Eskilstuna taxi. Så nu vet ni hur ni ska göra entré till krogen i VÄRSTA taxin! (Y)

Var nyss hemma hos Sara, hon har ju i princip blivit grannar med oss nu när hon flyttat. Eller ja, hon flyttar på lördag men fick nyckeln idag! Jeeeeeey igen! Tummen upp för henne! Där stod jag och tänkte, faan jag måste också flytta hemifrån ju.. Men i samma stund som jag tänkte det så såg jag ner på mina nycklar i handen och inser snabbt att "Men hallå, är jag trög lr? Jag HAR ju flyttat" ...eller?? Alltså har ju kvar mitt rum (som numer typ är ganska tomt mot innan men ändå, det står där)...så det känns ju inte direkt som att jag har flyttat.. Beror väl på att jag inte äger den här lägenheten, inte betalar och att jag delar boendet med någon. Men å andra sidan klagar jag inte, jag skulle inte ha råd att bo själv. Tacka gudarna för min baby, hehe nej då. :P
Men men, mycket fin lägenhet iaf! Stor och ljus. Det kommer bli sååå bra tror ajg när du får allt på plats S!

Nej, nu ska jag fixa frillan på baby. Ska snart, jag, älskling, Sandra och Robban ner på Jernberghska och äta mat, sedan Kentkonsert!! Jeeeeey!!!

♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0