wooooooow

I onsdags vart jag 20 år, tack alla för de fina presenter jag fått!

Pengar av Pappa, Farmor och Farfar
Evenemang av Mamma och Mats
Presentkort spakällan och halsband av mormor och Hasse
Presentkort ticknet Ullis, Jimmy och My
Box med massa oljor, krämer etc från Sandra och Robban (Robins syrra, hennes pojkvän)
En jätte, jätte fin likör-karaff ingraverat "Caroline 20 år" och en sån där Wild Africa likör
Baby då:


SUPERSPORTBIL I 70 MIN

Har du alltid drömt om att få köra en riktig Ferrari, Lamborghini eller Porsche? Här har du fått en oförglömlig körupplevelse i present. Du får själv välja en bil ur GR8 Companys garage med i bilar i 2 miljoners klassen. Här finns allt från Ferrari 430 Spider till Lamborghini Gallardo SE och Porsche 911 turbo. Bilen levereras till avtalad plats i Malmö, Göteborg eller Stockholm på avtalad tid och du får 10 minuters teori och genomgång av bilen samt 60 minuters körning med professionell körledning. Spänn fast säkerhetsbältet och njut!

Woooohoooooooooo let it riiiide baby! Cooolt, vilken bil vill jag kvadda? Hmm. :P


Mmm. det blir coolt. Nu ska vi strax iväg till Mamma, hämta högtalare, sen bolaget, sen statt, sen en dusch och make over. Har ju faktiskt vart hos frissan idag och färgat håret :) Får vi se vad jag får av mina vänner då :)
SEn hoppas jagpå lite käk, sen en flarra vin eller så. Folket kommer och då va vi pöööt igen!



 

image168

Syrran, jag och Sara i onsdags
:)

♥ Skriv kommentar ♥
Postat av: Anonym

Vart har ditt bloggande tagit vägen ssaknar det!!!

2008-04-15 @ 09:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0