UUUUUH!

Hallojh igenh!

Tänkte ta ett nytt inlägg för de innan hade blitt sååå långt annars.. I fredags så shoppade jag ju loss med Emma!
Hon ringer mig på fredagsmorron när jag precis slått på mobilen.. Hon vill ner på stan och visst tänkte jag, det var strålande väder så man ville ju inte sitta hemma..
Jag och Baby åker ut till Skjulsta och tar en skogspromenad först. Sen hem och äter frukost på balkongen i solen.. spela lite poker, och förlorade lite grann.. bad beats osv :/ Så hoppade jag till slut in i duschen, med tårar i ögonen för att det var så orättvis, är inne i en viss tid på månaden nu också, så är rätt känslig, om ni förstår vad jag menar.. :P Jaa så ner iaf på stan, skulle möta E kl 12 på torget - runda kiosken. Kom dit prick 12. Var är E? Hmmm.. står och väntar, va ju skönt väder så. Men lite halvpinsamt ställe att stå och vänta på, stod vid stolpen mitt på torget mellan fontänen, dom där bänkarna där a-lagarna brukar sitta och vråla, och uteserveringen av kiosken. Mitt där där alla går.. Man blir typ mittpunkten av allt. Inte så att aah jag är så snygg så alla tittar på mig, men var väl inte så diskret klädd direkt.. Vit Kort kort kjol och högklackat, linne och solbrillor.
Så kommer en gammal gubbe (typ 60) fraam:

- Och du är lika vacker idag (som att han brukade se mig?)
- "lika vacker idag"? sa jag undrande
- Ja du skiner vackrare än solen.
- Heh...... tack..... :/
- Ja du vet jag är påväg hem nu..
- Jaha...? Ja hoppas de går bra då, sa jag
- Ja vad gör du då?
- Väntar på en kompis..
- Ahaaa. Bor du här i stan?
- ..........Eh..... Jaaa joo...
- Jaha! Vart då?
- ...... jaa i stan...
- Ja, nej, så nyfiken är jag inte (nej märker det ÄCKEL!)
- Ja jag skulle gärna vilja träffa dig igen.. Ta en fika. Får jag bjuda på en kopp kaffe?
- Nej, asså jag står över det erbjudandet.. (VAR ÄR DU EMMA???!!!!!!!!)
- Jaaaha.. men två koppar då?
- Heh, neeeej inte riktigt. Måste gå nu hej då, sa jag och gick mot E som till min lättnad kom gående!

Hmm. Vilket äckel. Jaja.. Jag glömde bort de där, de va ju så fint väder, och så skulle vi shoppa. Fast det var meningen att E skulle shoppa, inte jag. Hon hitta inget, jag hitta massor :/ Köpte bland annat:

image179
Sommarlinne från H&M, 69,50 kr. Snacka om billigt!

image182
KLänning från Gina Tricot, 249 kr. HUH? Det är ju ingenting! Men den va för stor, men mkt, mkt fin! Och hade egentligen inte råd, de vart lite småsaker på H&M så de drog iväg.. men vafan, kunde inte motstå, speciellt inte när expiditen kom utanför provhytten:

- Ursäkta?
- Ja? Svarade jag undrande, visste inte ens om det va mig hon menade, pinsamt isf.. Titta ut..
- Ska du ha den där klänningen?
- Eeeeh..(ska jag ha den, eller inte?? Hmm.. den är ju fin, men för stor.. Eh vad fan!) JA! jag ska ha den
- Ok sa hon och log "Nej tyvärr", sa hon i telefonen hon höll i "hon skulle ha den, du får pröva ngn annan stad"

Haha, snacka om irriterande för henne i telefon! Höhöhö..

Jaa, så vart det ett armband i guld med en stor guldblomma från Gina Tricot, solbrillor, strumpbyxor, deodorant och bodyglitter från H&M. Hittade även ett skiiiiiiiitfint linne på MQ, men de va för dyrt.. så jag fick stå över det, det va svårt!
Jäjä, drog till Wayne's och käkade lunch. Sen blev E tokig på att hon inte hitta nått nu när hon äntligen hade fått pengar.. så vart de ett lite av ett randomköp där, i ren desperation skulle jag väl vilja säga, inte för att den var ful, men för att hon egentligen inte ville ha den (klänning) men köpte den ändå. Tror du fick lite panik där va? Bara handlade för handlandets skull.. Hehe..
Så stack vi till Bolaget sen och handlade öl inför kvällen. Vi tänkte sätta oss i parken, med Camilla och Anna också. Så hem och käkade mat sen ner i parken. Dom andra drog ut, men jag och Booh gick hem. Orkar inte med krogen mer, såååå trött på det.

Igår då, lagade sviiingod mat, frossade, och sen vann lite på pokern. Korka upp en vinare och satte mig på golvet i hallen och gjorde mig iordning inför kvällen. Sandra (Robins syrra) skullle ha sin 25års fest.. så jaah.. vi stack dit och det var riktigt trevligt där, bortsett från att jag hade fått i mig liiite för mkt! Vet inte hur pass mkt de märktes på mig, får hoppas inte alltför mkt.. :/ Men men, riktigt trevligt iaf!
Bestämde med Sandra att hon ska följa med mig till en speciell doktor (mina nära och kära vet vad jag menar) woohoo!

Hade vääärldens mardröm inatt! Alltid när jag dricker :( Var jagad av en massa lejon. Fast i djungeln.. :/ Kom inte nånstans, och dom där kunde ju klättra i träden, så jag vaknade flämtandes och titta på klockan, 05:14 Suck.. VATTEN! skrek min kropp.. somade om och vaknade vid halv 10, sen dess har jag inte gjort et skiiiit!
Idag blir riktig slappardag, finns inget att göra, söndag, dåligt väder, och aah allmnt trist dag. Vill ha mer sooool! Blir så glaaad av det!

Puss och hej!

♥ Skriv kommentar ♥
Postat av: rania

ha en skön dag :)

2008-04-27 @ 14:35:05
URL: http://ranias.blogg.se
Postat av: cecilia

Jättefin kläning och linnet är ju jätte somrigt :)

2008-04-27 @ 14:35:22
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0