Underbara jag!

Fan vad jag är braaa! Så nöjd med dagens insats! JObbat idag, och jag har nooog visat vad jag går för. Så skönt. Faan vad bra det känns.
Shoppade idag också. Ett par miss sixty jeans, en jeans klänning och ett par shorts. Robin shoppade också, ett par chinos, ett par linnebyxor och en t-shirt. Niiice.

I fredags var de luugnt. Hemma och såg Beck med Sara och Robin, bjöd på vegetarisk och hon tyckte det var gott :) Igår var det också lugnt. Hemma och såg första skivan på LOST (inte sett det ännu) Alla säger dte ska vara så bra, så vi köpte första boxen, men hittils är varken jag eller Robin imponerade. Det där jättemonstret känns lite overkligt, som att det ska vara en stor king-kong liksom.. :/ Men får ge första boxen en chans, gillar vi inte den så blir det inga fler. Då får de bli nått annat.

Jaha, i veckan fyller jag, shiit inte ens hunnit tänka på detkänns det som.. Ingen aaaaning om vad jag ska få av nån, mamma eller Robin eller så.. Hmmm.. Bara vänta och se.

Igår var det poker, vann 1100 kr! Woohoo. Ska bli proffs nu. Satsa. Redan legend på 0.5/1 på SS :) "Vill inte spela mot dig, du är för bra" Haha lool vad kul.



Nej, nu ska jag försöka göra nått vettigt.. Behöver städa och tvätta, men det får bli i morgon.


♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0