Stoooor och Staaaaaaaaaaaaarkkkk! Som Lurre och Robin hade sagt.

I morse vaknade jag upp av att telefonen inte kunde sluta ringa. Aaah kanske är nått viktigt, så jag snubblar upp ur sängen och ser att det är PAPPA som ringt 3 ggr! :D Aldrig någonsin har jag sett honom bry sig så mycket, åtminstone inte på ett par år. SEn lägger jag på och ser 5 grattis-sms från mina kära vänner, och blev glad för omtanken! :) Thanks guys! You're the best! Ser Robin stappla upp ur sängen, och kommer och ger mig en stooooooooooooor kram :D
- Jag som tänkte göra frukost på sängen till dig, men nu är du ju vaken, vi får gå ner till Janeling och äta frukost!
- Jaaaaa!!! :D
Goda mackor och kaffe! Jag känner redan på mig att detta kommer bli en sååå bra dag! Sen gick jag hem i förväg, för Booh skulle fixa något, så kom han hem med 20 röda rosor! :D såå fina!! 


image165


Undrar vad jag får idag.. hmm har inte funderar nått på det ännu, och tur är väl det, men nu börjar jag bli rastlös, inget att göra, lite ångest inför presenter ibland alltså.. Så nu börjar tankarna snurra inom mig.. 
Usch, ju mer jag tänker på att öppna presenter, ju mer ångest får jag. Jag har lite skräck med det där alltså, tycker det är rätt jobbigt. Fast idag är de ju bara med familjen så det är ju lugnt, MEN I MORGON KOMMER ROBINS FAMILJ *panik*

Min dag vart just lite värre - Gud det ser ut som att jag har en dödlig sjukdom. Kommer ihåg att jag brände mig? Nej, men de gjorde jag igår för er som inte vet det, eller läst mitt tidigare inlägg. IDAG ÄR DET STOOORA VATTENBLÅSOR PÅ HELA ARMEN, UPPTÄCKTE JAG NYSS. KUL! Förlåt för er som mår dåligt av detta..


image166

Fint, frågetecken, nog bästa presenten idag.
Är du gammal liksom?

 
Jäjä, dom går bort, kan nog sticka hål på dom, vill inte ha dom på fredag, se ut som agda, 97s's arm. Nu ska jag fortsätta denna härliga dag med en åktur till farmor och farfar. Hmm.. önskar jag kunde träffa pappa :(
KOmmer bli en bra dag det här, det känner jag på mig. Trots mina cancer svulster på armen.


Se mig grov (internskämt) i e-kuriren;
 http://www.ekuriren.se/link.php?id=666229 ;)


image167

♥ Skriv kommentar ♥
Postat av: Linda Axelsson =)

Grattis gumman! Puss

2008-04-09 @ 12:16:55
URL: http://lillaliindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0