Panik!!

Ska till lung och allergi mottagningen, nån gång.. :/ Vet ta mej fan inte när!! Det var någon måndag, men vilken, de vet jag inte. Och uteblivet besök debiteras med typ 200 kr, kul. Det vill man ju säkert lägga ut på ingenting..

Hmm. Vart som sagt en riiiiktig slappardag igår, såg två skivor av LOST. Bara låg och matade serien. Till slut hade jag så ont i ryggen och var så rastlös att jag inte visste vad jag skulle göra, men så tillslut så blev jag sviiintrött och pang booom! Så hade jag somnat kommer inte ihåg ett skvatt. Haha



Aaah vad irriterad jag blir!! Fick en ring av babybooh på alla hjärtans dag, från Efva Attling, mkt, mkt fint märke. Detta var alltså i februari, men jag har fortfarande inte fått den, i butiken sa de att det skulle dröja 4-6 veckor, nu har det gått bra mkt längre än så! Så var jag där för ca 3 veckor sedan då de säger att den ska komma på fredagen den veckan, men jag har fortfarande inte hört om någon ring, och inte heller sett till någon !!!!!!!


image194
From here to eternity
i rött Guld, diamant



Ser ni vad fin den är!? NU RINGA OCH SKÄLLA UT DOM!!!
http://www.efvaattlingstockholm.com/

♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0