I morgon smäller det

I morgon blir jag 20. Wohooo! Full rulle, hem till mamma käka smörgåstårta, öppna paket (:D), fika och vara allmänt social.. Sen kommer Saraa, så ska vi ner på Jernberghska och äta en rejäl biff! :D Älska det stället, lätt stans bästa mat, tyvärr har dom ersatt både min och Robins favoritmaträtt med några helt andra :(

Idag var ett besök hos farmor och farfar inplanerat, men dom verkar inte vara hemma, försökt ringt nu i 2,5 timma, börjar bli lite orolig.. :/ Dom är ju knappast ute och springer liksom.. Tror farmor är för svag för att vara ute och gå så länge också :( Vart är niii?

Suck.. Lagade plättar nyss, så hade jag i stekmargarin, och slängde i en plätt så att de stänkte upp margarin på armen och på handflatan, gör sviiiiiiiiinont!
Hmm.. Städa och tvätta ikväll :( Ingen rolig kväll inte.. Men ikvällska jag nog sola iaf, det har jag sagt ett tag nu, men det har inte blitt av.



Du, BTW: Är han gammal? Hahah lol så kul

Va på Li's avskedsfest och pratade med Alex en gammal polare från moppetiden. Så fråga han om jag hade pojkvän, ja svarade jag. Men han är hemma ikväll. "OK, är han gammal?"

Jag: Va?! Han: Eeeeh asså jag mena, eehvad säger man, HUR GAMMAL ÄR HAN?

Trodde aldrig vi skulle sluta garva, SÅÅÅ KUL!
Den ska jag börja köra med; Aaah ok, är han gammal?


♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0