En helvetes fest !

Hoj! Som man säger i Schweiz. Gårdagen var MKT rolig! skulle möta Sara vid Ica Safiren och gå ner på stan. Vet inte riktigt vad vi tänkte oss alltså, för kl var 18:50 när vi träffades.. Började gå in mot stan genom stadsparken, och så fort som bolaget kom ut ur munnen på oss båda så var vi i full fart ner mot stan. Kom in typ 3 min innan de stängde och kastade ner flaskor och bara hävde ner spriiiiten. Hem och rensade flaskorna, en efter en. Fy faan vad roligt vi hade, bara vi tre. Dansade, sjöng, och spelade handboll. Dörren var mål och en klävmboll (för blodcirkulationen) vart själva handbollen. Ner på stan, in på Harry's och dräpte mer. Men ändå kände jag mig rätt stadig. Jag tog över Anders kamera och gick runt och var vimmelfotograf  "Hej! Vill ni va med på bild?" - svar nej - BRA! KLICK! :D LOL vad kul de va.
Sjöng kareoke, satte upp oss (mig och sara) på listan som Asta och Anette LOL! Hade riktigt roligt alltså Sen drog vi bara, och Robin bara försvann, och köpte mat, mötte upp honom i bilen (med emmy och madde) och så fick vi för oss att vi skulle tävla om vem som kom hem först. Vinnaren skulle få 1000 kr. Robin bokstavligen KUTADE som en avfyrad raket hemåt, och Emmy gasade. Men jag vann, men det var fan inte med stor marginal med tanke på att han gick sista biten, helt  förstörd av sitt 1000 meters lopp.

Heeeeeel-lyckad kväll, grymt kul!

♥ Skriv kommentar ♥
Postat av: Sara

va har ju alltid skitkul :D

2008-04-07 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0