De sköna insändarna

image188


image190    image192


Vill bara säga att nån gång ibland kan jag sätta mig och läsa MOORE som Robin prenumererar på. Rätt kul faktiskt att se hur paranoida män är, här är ett exempel på en rubrik från MOORES senste nr's framsida "10 män som kommer ligga med din tjej. Alltså: 10 män som måste dö"
Haha lol! Inte undra på att killar är så svartsjuka, om dom köper allt vad som står i tidningar som dessa, Så satt jag och bläddrade lite, kom till insändarbrev, oh jesus! Lyssna på detta!

"Hej Moore. Jag vill både tacka er och kritisra er. Träffade en tjej och tog hjälp av er "Raggskola". Speciellt er artikel om "sms-ragg" var mkt hjälpsam. Förutom ett fullständigt hjärnsläpp från er sida! På vår första dejt skrev hon att hon skulle bli sen, och jag följde ert råd och skickade repliken  "åh herregud, du är en sån..." Hon ringde direkt och undrade vad jag höll på med, sen fick jag höra om det här hela helgen. Tjejer vill INTE ha krav ställda på sig innan man legat med dem! Denna miss ledde till att jag blev dumpad en vecka senare. Annars tack för en rolig tidning. -Björnen Baloo
Svar: Hon dumpade dig för att du är en överviktig tönt som hänger med småpojkar i röda speedos. Din dumma gamla björn."

Haha lol!  Här är en annan sköning: Hej, hur gör jag för att säga upp min prenumeration av er tiding? Svar: Det går inte.


image186

utdrag från FRÅGA PUMA:

TRYCKSPRUTA SÖKES
Tjena Puma! Hur bygger jag upp ett jättesprut precis som i filmerna? När jag kommer blir det typ en fjösig liten pöl mellan ollonet och förhuden. Helt värdelöst. Hur ska jag göra för att öka dosen och kunna skjuta längre? -Prickskytten
Svar: Selleri är A och O! Lyckas du inte med det så vet jag fan inte vad det är för fel på dig.


Lol! Roliga de där tidningarna ibland. Men mne, den som har en åsikt är free too leave a message!


image187


Aaah jag vet jag sitter uttråkad som en guldfisk i en äggkopp nu.. Nu börjar det bli riktigt illa.
Inläggen blir bara värre och värre, and so does the pictures

♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0