Shame on me!

Jag är dålig på att blogga! Jag vet! Nu kommer uppdateringar här!

JOBB: Fick jobbet på Statoil!
Wedins: Fick inte :(. Men det var faktsikt jäävligt hård konkurrans. Jag tävlade med 3 stycken. Två av dom hade tidigare vart anställda där, varav den tredje hade praktiserat där under en längre tid. Så varför skulle dom då ta in mig om dom nu är nöjda med någon av dom? Då är ju dom andra säkra kort och vet hur allt fungerar där och så. Så det var ju inte mer än rättvist. Men jag är glad att jag förlorade mot en värdig vinnare :P

Kärlek: Bor på Strandgatan nu. Så förblir det. Det är så braaaa! :) Trivs med allt!

Hänt senast: Måndags började jag på statoil, kul, trivs, bra arbetskamrater och så vidare! Var ledig i tisdags, var då på arbetsintervju på Wedins, och sedan jobbade jag onsdag, torsdag. Skrev kontrakt och de va gött. Hmm.. fredags åkte jag och min kära till Uppsala för att träffa hans bästa tjejkompisar. Var ute på italiensk restaurang, det var trevligt. Var sedan hemma hos Lisa och tittade på Idol och satt och snackade skit. Så trevligt! Hur trevliga tjejer som helst! Sov på ett huuuuuur lyxigt hotell som helst (haha inte) men det var ett vanligt hotell men vi hade lite roligt åt vissa saker.. Underbar vistelse haha! Eller vad säger du Robin Hood?

Igår så var jag och Robin hemma hos mamma och Mats, mamma har ju fyllt år så vi firade henne. My var där, och hon har börjat prata såå mycket! Så himla kul!! Robin fick till och med en kram av henne nä'r vi drog hehe så sött! Sedan bar det av hemmåt och jag gjorde mig iordning, fick skjuts av min kära till the girls! Var hemma hos Anna Heinonen och partade, var riktigt kul! Sedan stack vi till Lotus och shakade aaaass!! Riktigt roligt det med! Sedan hem och käkade fyllemat, satt på balkongen och myste och så! Himla fin stund!



I veckan väntar jobb, jobb och mer jobb!!! Ska fika med Nathalie som IDAG FYLLER 21 ÅR!!! JAAAAA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!! JAVISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! GTRATTIS GUMMAN!!! HOPPAS DIN DAG BLIR BÄST!


♥ Skriv kommentar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0